Освіта - сьогодні. Кар'єра - завтра. Успіх - завжди!

Новини університету

 

ЗА КРОК ДО УСПІХУ, АБО ЩО ТРЕБА ЗРОБИТИ В ПЕРШИЙ ДЕНЬ НА НОВІЙ РОБОТІ


2015-07-10


Студенти Східноєвропейського університету успішно здали весняну сесію, незабаром отримають дипломи державного та європейського зразка. Молоді фахівці на даний момент займаються вибором вакансій на посади, проходженням співбесід із роботодавцями, а дехто вже успішно працевлаштований.

В університеті працює Центр Кар’єри, який сприяє студентам у працевлаштуванні та допомагає засвоїти неважкі, але важливі правила, яких повинен дотримуватися кожен, хто бажає досягти успіху в своїй сфері та на новій роботі.

Експерт у галузі праці та автор книг «Приручити вашого грізного офісного тирана» і «Управляємо начальником як дитиною і процвітаємо на роботі» Лінн Тейлор рекомендує такі правила.

1. Підготуйте розповідь про себе

Тейлор радить бути готовим розповісти протягом 30 секунд про себе, про те, де ви працювали раніше, оскільки багато колег захочуть дізнатися про вашу кар'єру. Приготуйтеся також пояснити, чим будете займатися на новій посаді, адже деякі можуть слабо уявляти собі ваші обов'язки. Або просто захочуть зав'язати розмову.

2. Прийдіть заздалегідь

Виконавчий директор What'sforwork, сайту про розвиток кар'єри для жінок, Тері Хокетт радить з'явитися на роботі на 15 хвилин раніше: «Якщо ви ніколи не були в цій частині міста, спробуйте декілька разів дістатися сюди в годину пік. Так ви будете знати, до чого готуватися, і для вас не буде несподіванок».

3. Ставте підготовлені заздалегідь питання

Марк Стронг, консультант з кар'єри й особистісного розвитку, який працює в Нью-Йорку, говорить, що в перший день потрібно якомога більше слухати і ставити запитання, тільки коли це насправді необхідно. «Як правило, ви показуєте свою зацікавленість і бажання дізнатися якомога більше», – говорить експерт.

4. Вивчіть обставини

Успіх на роботі визначають два найважливіших чинника: вміння ладити з колегами і підтримувати відносини з необхідними людьми. Девід Парнелл, консультант з юридичних питань, тренер з майстерності спілкування пояснює, що в будь-якій компанії знайдуться люди, які ладнають з керівництвом краще, ніж інші. Якщо ви хочете просунутися і зайняти вигіднішу позицію, потрібно вибудовувати відносини саме з ними.

Крім цього, експерт каже, що важливо визначити офісну політику з перших днів. Розподіл влади дуже важливий в робочому середовищі, тому варто відразу ж розібратися з офісною ієрархією. Спочатку хтось може бути звичайним колегою для вас, але з часом, завдяки своїм навичкам, ця людина може зайняти зовсім іншу позицію. Ну а Ви, студенти та випускники, в свою чергу, неодмінно доб’єтесь успіху та визнання на своєму професійному шляху. Східноєвропейський університет та Центр Кар’єри Вам в цьому допоможе. Читайте на сайті ВНЗ серію статей про успішне працевлаштування.